21 april, 2011

PÅSKHÄLSNING…

ROSES

ENDA VÄGEN TILL FADERN GÅR GENOM JESUS KRISTUS! I HONOM ÄGER VI ALLT OCH UTAN HONOM ÄGER VI INGENTING AV VÄRDE!

207804xlny6zfgiy

DET VAR DEN HÄR HELGEN HAN BETALADE VÅR BILJETT TILL FRIHETEN. DET VAR EN DYRKÖPT BILJETT MEN HAN GJORDE DET FÖR VÅR SKULL OCH HAN LEVER I DAG, TACK OCH LOV!

flowerssf

DET ÄR INGEN DÖD JESUS VI FÖLJER UTAN EN UPPSTÅNDEN SEGERHJÄLTE SOM VANN EN EVIG SEGER ÖVER ONDSKAN PÅ KORSET. HANS ORD PÅ KORSET VAR: “DET ÄR FULLBORDAT! HANS UPPDRAG FÖR ATT BEFRIA DIG OCH MIG VAR SLUTFÖRT! NU ÄR DET UPP TILL OSS!

image

 

ÖNSKAR EN VÄLSIGNAD PÅSK! KRAM! I DAG BLINKAR FYRBÅKEN UT EN SÅNG. DU HÖR DEN GENOM ATT KLICKA PÅ PILEN! KRAM!

FYRBÅKEN BLINKAR:

star5

 

4 kommentarer:

  1. Tack för fin sång och ett härligt påskbudskap,Myrra!!! Det var verkligen välsignat!!!(och på norska,mitt andra hemland,har rötter där!!!)Önskar dig en välsignad Påsk ifrån djupet av mitt hjärta.STOOOR KRAAAM!!!Jesus Lever!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Marguerite! Tack för din kommentar! Jag blir så glad över de norska sångerna, för jag älskar Norrmännens enkelhet och hängivenhet! Och sen är det ju ett härligt sanningsbudskap i sången! Det kommer en ny tid! Ja - Amen! Skön välsignad påsk till dig och familjen med! Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt vackra inlägg Myrra !Du har så fina bilder på din blogg. "ÖGONGODIS" Ha en underbar Påsk Helg nu. JESUS LEVER! HALLELUJA! HAN KOMMER SNART! KRAMAR!

    SvaraRadera
  4. Ja, AMEN Annika! Han kommer snart! Tack för din uppmuntran! Kram och glad och go påsk!

    SvaraRadera

Kommentar: