06 oktober, 2011

Kort inlägg i all hast…

Väldigt mycket jobb på Fyrbåkens shop på grund av att vi gått över till Klarna faktura och Klarna konto så att de som vill kan dela upp sin betalning som det passar var och en, eller betala allt på en gång. Men det nya systemet tar mycket tid att trimma in så det blir ett kort inlägg och en blinkning från Fyrbåken. Mellanöstern är en krutdurk, undrar hur länge till det går? Solen har på nytt fått ett kraftigt utbrott och Internet och mobiler fungerar hackigt både här och där. På en del ställen i Sverige räknar de inte ens med solen när tekniker är ute för att leta fel. Detta trots att delar av världen förbereder planerade stopp för att skydda sin kommunikation. Den senaste explosionen skedde 4 oktober.

Klicka på den länken nedanför bilden så startar videon.

imagehttp://spaceweather.com/images2011/05oct11/farsidecme.gif?PHPSESSID=u3scvji1kqucbjagp4c80631a3

Fyrbåken blinkar:

star5

(1 Petrus kapitel 3, vers 14.)

Om ni också får lida för rättfärdighetens skull är ni saliga. Var inte rädda, låt dem inte skrämma er.

8 kommentarer:

  1. God Morgon Myrra!!! Idag när jag vaknade, så var det blåsigt, lite duggregn och mulet. Men det som var konstigt, att det disiga hade något gulfärgat, över sig...??? Ja, hela universum ropa efter förlossning. Och det gör även vi. Önskar dig Guds Frid, över dagen. Kram!!!

    SvaraRadera
  2. TAKK FOR DITT INLEGG,OG DIT BIBELORD MYRRA!!!!!!!
    BLE SÅ VELSIGNA NÅR JEG LESTE DET.HALLELUJA!!!!!!!
    HA EN VELSIGNA GOD DAG!!!!!!!!!!!
    ALT MAKTER VI I HAM SOM GJØR OSS STERK!!!!!!!
    AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    HILSEN
    JAN SAMUEL.

    SvaraRadera
  3. Vi får trösta varandra med orden om att:JESUS KOMMER SNART!!! Ha en fin och välsignad dag,Myrra!!! Och lycka till med ditt arbete!!! KRAAAM!!!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Ja, Jesus kommer mycket snart, det tror jag också! Jag kommer och hälsar på er så fort jag får en möjlighet - på bloggen alltså! :-) Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Jan Samuel!
    Hoppas att jag ska få lite mer tid! När jag hinner kikar jag in till din blogg! Tack för all din uppmuntran! Du är till stor välsignelse!

    SvaraRadera
  6. Hej Vanja!
    Ja kära du vad mycket märkligt det händer nu. Jag önskar jag hade lite mer tid så skulle jag skriva och berätta vad mycket konstigt som sker som de inte berättar i Sveriges nyhetsrapportering, men min tid räcker inte till. Men så fort jag får den minsta möjlighet ska jag skriva och även komma och hälsa på er i bloggarna! Tack för hälsning och jag önskar allt gott och Guds rika välsignelser! Kram!

    SvaraRadera
  7. Gratulerar på Födelsedagen!




    /Andreas

    SvaraRadera
  8. Tusen tack! Gud välsigne dig! Kram!

    SvaraRadera

Kommentar: