15 januari, 2012

Ber er kolla min kommentars-sida…

103

Vänner, vill ni hjälpa mig och se om min kommentars-sida är synlig för er? Vanja kan inte se den, utan den är helt vit och jag undrar om det är lika för alla andra besökare också? Jag haft stora problem att kunna publicera era kommentarer och till sist bytte jag bort standardwebbläsaren Internet Explorer mot den helt nya Firefox 9 och då löste sig allt från min sida sett, så som min datorskärm ser ut hos mig. Frågan är om ni kan se den?

Om ni vill hjälpa mig så klicka längst ner i inlägget där det står “kommentarer” och se om ni får fram sidan där läsarna har skrivit sina kommentarer. Det gäller inläggen “Kärlek till makt och pengar” och det förra inlägget “Indien delar ut ID till sina invånare”, som är de två senaste inläggen. Jag blir mycket tacksam om ni skriver en kort kommentar om ni kan läsa kommentarerna på sidan eller om den är vit.  Tusen tack i förskott! Kram!

DSCF3967[1]

Hälsar MYRRA!

5 kommentarer:

  1. Jag kan fortfarande inte se någonting. Själv har jag gått igen min dator, och kollat ev. fel och kört igenom med mitt program- skydd, som jag har installerat i datorn för att vara helt säker mot virus, hot, spioneri, och inkräktare. Men allt var okej. Tack och lov. Vi får hoppas att det löser sig Myrra. God Natt så länge, och kram !

    SvaraRadera
  2. Tack Vanja! Då vet jag hur det ser ut hos dig. Jag hoppas att fler hör av sig så jag vet. Här ser det som sagt helt ok ut.
    Sov gott min vän! God natt, god natt! Kram!

    SvaraRadera
  3. takk for veldig fin blogg,kan lese komentarene.
    Eva

    SvaraRadera
  4. Takk for veldig fin blogg,pleier å lese den.
    Jeg kan lese kommentarene.
    Eva

    SvaraRadera
  5. Hej Eva!
    Tusen tack för att du berättade och tusen tack för din uppmuntran om bloggen! Jag blir så glad om bloggen får betyda något för någon, då känns det så meningsfullt att skriva.
    Det var viktigt att få reda på att också du kan läsa kommentarerna, eftersom det har krånglat så mycket.
    Gud välsigne dig Eva! Stor kram! Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera

Kommentar: