16 januari, 2012

Storskalig seismisk aktivitet stiger längs planetens södra pol…

En stark serie jordbävningar har brutit ut i närheten av södra Shetlandsöarnas region i Antarktis på söndagen, säger experter från US Geological Survey. Artikelförfattaren skriver att  det är oroande eftersom det är ytterligare bevis på vad han har varnat för under de senaste 6 månaderna, att södra halvklotet, särskilt runt utkanten av Antarktis, visar allt tydligare tecken på seismisk destabilisering. Tyngdpunkten på jorden förändras av av de senaste 7 årens kraftiga jordbävningar, där några av de starkaste var år 2004 då en mega jordbävning på 9,1 drabbade Indiska oceanen. I februari 2010 blev Chile skakat av en 8,8 jordbävning och 2011 var det Japans tur med 9,0 i styrka. Det är en märklig bild på jorden som du kan titta på om du vill genom att klicka på länken här under. The Extinction Protocol.
http://theextinctionprotocol.wordpress.com/2012/01/15/large-scale-seismic-activity-rising-along-planets-southern-pole/

Jesus-Christ-Widescreen-Wallpapers-17

Fyrbåken blinkar:
star5
(Jesaja kapitel 54, vers 10.)
“Ja, om än bergen viker bort och höjderna vacklar, så skall min nåd inte vika ifrån dig och mitt fridsförbund inte vackla, säger Herren, din förbarmare.”

8 kommentarer:

  1. HALLELUJA MYRRA !!! JAG KAN SE IGEN...Hahaha !!! Underbart. Tack för dina rapporter över världsläget. Jag blir så förundrad över att inte jorden faller sönder i smulor när det händer så mycket. Ja, men hur som helst så blickar vi uppåt, på vår Jesus. Herren giver oss kraft Kramar !

    SvaraRadera
  2. Hej Vanja!
    Tack och lov att du kan se!:-) Det var skönt att höra för det har krånglat bra mycket sista tiden, och jag har trott att det beror på Blogger, men kanske det kunde ha varit Internet Explorer version 9 som ställde till det.
    Hoppas att det fortsätter så alla kan se kommentarerna. Tack för att du berättade kära vän!
    Nu fäster vi blickarna mot Mellan östern och ser vad som komma skall! Kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Jag använder Google Chrome, och det verkar ju gå att skriva...

    Men IE 9 tror jag det kan vara problem med ibland.


    /Andreas

    SvaraRadera
  4. Hej Andreas!
    Tack för att du berättade, det betyder mycket att få veta! Det har ju krånglat så mycket och jag tror att det berodde just på det du säger, Internet Explorer version 9. Jag tror inte den blev vad de hade förväntat sig och de har nog förlorat en hel del gamla användare genom den nya versionen. Snart ska det visst komma ännu en ny version, vi får hoppas att den fungerar bättre.
    Hoppas att allt är bra med dig Andreas! Önskar dig en riktigt fin och välsignad vecka! Kram!

    SvaraRadera
  5. Tack för intressanta rapporter angående världsläget!!!...Jag har inte märkt av något fel med din blogg,bara min egen...Jag fick byta kommentarfält,något jag inte gillar,men det får vara så ett tag nu!!!...Önskar dig allt gott från Herren!!! KRAAAM!!!

    SvaraRadera
  6. Hej Marguerite!
    Rackarns bloggar att krångla! Vi kämpar framåt ändå, så vi får dela vår tro och ha gemenskap med alla som vill på Internet!

    Jag lyssnade på din man igår när han delade ordet om Den Helige Ande, på You Tube och sen sjöng ni och spelade så vackert, du och Vanja och din familj! Det var härligt att höra er, ni sjöng på norska en av mina älsklingslåtar. Tack för allt ni gör för Herren! Kraaaaam!

    SvaraRadera
  7. Beror de tekniska problemen på solstormar eller? (men har inte de upphört då? kan väl inte hålla på hur länge som helst?).



    /Andreas

    SvaraRadera
  8. Hej Andreas!
    Ja, minsann om det inte kan vara det... man vet inte nu för tiden för det är så mycket som spökar med dessa datorer. Men just den här gången tror jag faktiskt att det beror på en konflikt mellan webbläsarna, Internet Explorer 9 och Firefox. De vill inte samarbeta på samma dator ibland eftersom de bägge vill ha herreväldet och vara huvudwebbläsare.

    Sen tror jag också att den nya Blogger-omläggningen har ett finger med i spelet. Men jag vet verkligen inte, önskar att jag gjorde det. Men det är väl så med tekniken att den fungerar inte alltid och man blir frustrerad när den inte fungerar. Hoppas att du har det bra annars Andreas. Stor kram från mig till dig!

    SvaraRadera

Kommentar: