15 november, 2012

Kvinnan på vilddjuret…

(Fri översättning från euobserver.com pupblicerat den 12 november 2012)

Som många säkert har läst så håller den krisande ekonomin i Europa på att driva fram ett nytt ekonomiskt styre i Europa. Man vill skapa ett överhuvud över alla banker i hela Europa som ska styra alla länders ekonomier med järnhand. Det är ECB, Europeiska Centralbanken. Vår egen finansminister Borg, håller emot så knogarna vitnar för att inte förslaget ska godkännas, men jag undrar hur länge det går att undvika.

Därnäst håller EU som bäst på att påverka oss att Europa ska ha en president, en ledare som ska styra hela Europa. Om vi leker med tanken att vi har en EU-President och en Centralbank som styr allt så tycker jag att jag känner igen mycket från David Wilkersons profetior från boken “Synen”  om vad som skulle komma. “Synen” finner du hos Fyrbåken bok och present.

Nu ikväll läser jag att det kommer nya EURO sedlar och bilden på dem är kvinnan som rider på odjuret!!! Jag vill inte ta in bilden i bloggen, men här är länken så kan ni själva titta på eländet om ni vill. I den grekiska mytologin blev den feniciska prinsessan Europa bortförd och våldtagen av kungen av gudarna Zeus. Det är denna bild som Europa ska ha på sina sedlar. Ta en titt och se om det inte är att likna vid kvinnan på odjuret. Du som känner din Bibel vet vad jag talar om. Här nedanför är länken dit.

http://euobserver.com/institutional/118148

“Finns det något bättre än Europa som ska figurera som EURONS nya ansikte”, säger chefen för den Europeiska centralbanken, (ECB) Mario Draghi, enligt Bloomberg. Europas ansikte kommer att visas som en vattenstämpel och som ett hologram. De nya sedlarna kommer att bära ett smaragd-färgat nummer.

Pusselbitarna börjar fogas samman.

4 kommentarer:

  1. Jag måste TACKA dig,kära Myrra,,,för att du håller oss uppdaterade med vad som händer och sker...
    Det är mycket intressanta saker som du delar med dig av och vi står inför det som nu borde ljuda,som ett midnattsskri över hela vår jord: JESUS KOMMER!!!
    Herrens Välsignelse och STOOOR KRAAAM!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marguerite
      Tack för din uppmuntran och för att du kikar in på Fyrbåken :-) Det är så mycket som händer och jag tror precis som du att vi är långt framme i händerna. Endast Gud vet när Jesus sänds tillbaka till oss, men jag tror inte det dröjer!!!

      Nu ska du ha en riktigt fin och välsignad helg! Tack för allt som ni gör, både i bloggar, predikningar, sånger, vittnesbörd och allt som ni står i som Guds trofasta tjänarinnor! Stor kram till dig! Krama om Annika från mig nästa gång ni träffas!
      Guds välsignelse!

      Radera
  2. Myrra jag tittade på länken du skickade. Det är nästan "otroligt" hur allt länkas ihop precis som det står skrivet. Gud eller mammon
    kram Myrra och Gud välsigne dej "vår lilla Profet"
    Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marianne
      Ja, så sant! Nu uppenbaras det mer och mer vilken allvarlig tid vi lever i. Vi behöver hålla oss tätt intill Jesus Kristus, vår Herde. Vargens ylande hörs uppe vid skogen!

      Stor kram till dig kära vän! Önskar att du ska få en välsignat fin helg!
      Gud välsigne dig med hela din familj!

      Radera

Kommentar: