22 februari, 2013

Skivan “Jesus Lever” finns nu färdig…

Skivan Marguerite Framsidan

Skivans baksida

Jag vill varmt rekommendera den här skivan som är skapad till hjälp för missionen “Faith Homes of Kenya”. Det är Marguerite och hennes familj som har spelat in skivan och all behållning går till Kenya. Du kan läsa mer om skivan på Marguerites blogg och där kan du också beställa den. Samtidigt som du då stöder ett mycket angeläget hjälp-projekt, så blir du själv välsignad av skivan. Jag har nyss lyssnat igenom den och ska göra det ofta, eftersom den är tro-stärkande och uppmuntrande, pekar på Jesus Kristus, Hans kärlek och vår enda räddning. Skivan ger glädje och uppmuntran och Marguerite har även små smakprov på sin blogg där du kan lyssna på skivan. Tanken på att skivans behållning går till missionen i Kenya gör att det blir ännu större glädje över att köpa skivan.

Jag märkte något besynnerligt när jag hade tagit kortet av skivan. Det fick mig att undersöka skivfodralet på nytt men i verkligheten såg jag inget av det jag ser på kortet. Titta nog ovanför korset: Det kommer strålar ovanifrån ner mot korset! På baksidan blev det inte så men på framsidans kors har det bildats strålar!

Här är länken till Marguerites blogg där skivan kan beställas!

http://helenemarguerite.blogspot.se/

4 kommentarer:

  1. 1000, TACK för din positiva respons,kära Myrra!!!
    Vi är alldeles överväldigade!!!
    Det gladde oss oerhört mycket att du tyckte om CD-skivan!!!
    Herren Välsigne dig rikligt,lilla syster i Herren!!!
    KRAAAMAAAR från Kalle,Marguerite,Jim och John Petersson!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marguerite
      Ja den skivan blev jag så välsignad av. Det är kraft i de gamla sångerna och ni hade arrat och lagt den iordning så fint. Dessutom fanns det sånger som var nya för mig - så fina och jag är så glad att jag nu har er så nära, på något sätt. Jag kan ju lyssna på er när jag vill :-)
      Bamsekram tillbaka till hela goa familjen!

      Radera
  2. PS: Så märkligt med strålarna på din bild,Myrra,,,det syns inte på mina bilder av CD-skivan...DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marguerite
      Nej, det syns ingenting på fodralet i verkligheten. Jag tänkte det måste vara ljuset när jag har tagit bilden, men hur kan det i så fall bilas sådana strimmor som får mig att tänka på strålar? Visserligen lite "trubbiga" strålar, men de kommer ovanifrån och finns mot korset, det var det som fick mig att fundera. Jag studerade fodralet noga, det är rent, putsat utan några som helst strimmor på det. Jag har ofta tagit kort och fått ljus med i bilden, men ett så märkligt ljus har jag aldrig sett...

      Sov gott Marguerite! Gud välsigne dig rikligt!

      Radera

Kommentar: