23 maj, 2013

Många inlägg lite överallt…

Hej vänner som brukar läsa Fyrbåken bloggen. Sista dagarna har det varit lite dåligt med inlägg på Fyrbåken och det beror på att jag håller på att utvidga området också till Facebook och Google +. Jag hinner liksom inte publicera överallt, men den här bloggen ska vara kvar i alla fall och inlägg kommer snart. Det händer mycket nu ute i världen och våldet är nu också i Sverige som väl de flesta har läst om. Det mest allvarliga och som vi antar kommer snart är kriget i Mellanöstern.

Fyrbåkens Presentbutikblogg har flyttat  till Facebook.

Fyrbåkens prsentbutikblogg

Eftersom Fyrbåken bok och present finns på Facebook så blev det naturligt att också butiksbloggen följde med dit. Men den här bloggen, “Till Fyrbåkenbloggen” den har funnits så länge så den klarar jag inte att flytta bort.

Flera av våra vänner som brukade kommentera här, Marguerite, Annika m.fl.  finns också nu på Google + och det är lite enklare att kommentera där för man har alla på samma sida. Om du vill hälsa på mig på någon av de andra ställena så ser du adresserna till höger i marginalen här på bloggen. Du är varmt välkommen.

Fyrbåken blinkar:

501

(Jesaja kapitel  31, vers 3)

Ja, med evig kärlek har jag älskat dig, därför låter jag min nåd förbli över dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: