05 oktober, 2013

Nya Fyrbåken bok och present klar…

Varukorg 1

Jag vill uppdatera lite vad som hänt med övergången från gamla till nya butiken. Vi är nu klara med övergången men det återstår finjusteringar.

Nu kan man handla och alla betalsystem är inlagda. Nya “Klarna Checkout” underlättar för kunderna och man kan använda Klarna till både bank och kort och faktura. Välkommen att titta in till oss.

Fyrbåken bok och present

Vi har bevarat mycket av den gamla designen för att alla ska känna igen sig, men det är mer lättöverskådligt och framförallt enklare att handla med nya Klarna Checkout.

 

 

 

 

6 kommentarer:


  1. Hej. Var inne bara för att titta runt lite kanske på butikens sida där.
    Men... en sak jag nog inte gillar alls, att Ni inte visar priserna inklusive mons utan visar de utan moms så det ser billigare ut än det är? Varför? De flesta butiker gör väl ändå inte så.

    (och... är det t.ex. för att andra företag helst ser priser utan moms med? varför då i sånt fall?)...



    /Hej då

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Andreas
      Tack snälla du för att du påpekade det! Det har varit inklusive moms hela tiden och det ska vara inklusive moms. Men något hade gått snett, några minuter nu på lördagskvällen medan vi höll på med olika finjusteringar. Det är väldigt mycket som måste ställas in så det kan ta lite någon dag själva finslipningen. Nu är det åtgärdat.

      Det var bra att du berättade. Tack! Ha en fin söndag!

      Radera
  2. Grattis Myrra till att ni har det mesta klart och jag förstår att ni har en tuff tid bakom er. Må Herren välsigna ditt företag.
    Ha en fin fortsatt vecka min kära vän
    Kram från Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Marianne! Ja, det har varit mycket att sköta om, bloggen och sociala medier har blivit efter, men det är inte mycket att göra åt. Det går inte att vara på alla ställe samtidigt :-)
      Tack för din hälsning. En fin och välsignad vecka till dig också! Kram!!!

      Radera
  3. Så mycket fint det fanns <3
    /Kram Myrra från Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Fru Eriksson
      Åh vad roligt att höra från dig! Min tid räcker inte till att vara inne på så många sociala forum, men jag har försökt att kontakta Anneli flera gånger, men jag har inte kunnat få tillgång till bloggen och kommentarerna. Många gånger har jag skrivit för att skicka en hälsning till er men har fått allt bortsuddat när meddelandet kommer att man måste ha särskild tillgång till bloggen.
      Men desto roligare var det att du kom hit och hälsade på :-) Hoppas att allt är bra med dig och er allihop borta på Blogspot!
      Sänder en jättestor kram tillbaka till dig! Ta med mina varmaste hälsningar tillbaka till Annelie och vännerna!

      Radera

Kommentar: