14 oktober, 2013

“På väg till Festen-korset” kraftigt försenat…

Tyvärr så hinner inte korset bli färdigt förrän tidigast nov-december. Vi kommer i stället att presentera några nya halsband och örhängen den här veckan så hoppas vi att halsbandet med Festen-korset ska vara klart i tid före jul.

wallpaper_natuur_animaatjes-6

Nu är det en ny vecka. Tillsammans med Jesus så kommer vi rätt även om vi inte kanske ännu ser vägen så tydligt. Fyrbåken blinkar Jesu egna ord till dig idag.

Fyrbåken blinkar:

501

(Johannesevangeliet kapitel 14, vers 27.)

“Frid lämnar jag kvar åt er, min frid ger jag er. Jag ger er inte det som världen ger. Känn ingen oro och tappa inte modet.”

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig höstbild du har lagt in,Myrra!!!
    Tänk att få gå in i den,promenera och sparka på löven...
    Önskar dig en fortsatt Fridfull vecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marguerite
      Vi är så lika jag och du på många områden :-) Jag älskar också att sparka i höstlöven, desto mer desto roligare. Jag blir nog aldrig vuxen tack och lov för jag vill ha kvar barnet inom mig :-)
      Önskar också dig en riktigt fin ny vecka med välsignelse från Himlen! Bamsekram tillbaka!

      Radera
  2. Hej Myrra.
    Tittar in och önskar dej en fin vecka..Här börjar det vara lite kallare nu men vi har ju haft fantastiskt fint hittills i oktober..
    Jag tar till mej det underbara bibelordet här ovanför
    Kram från Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marianne
      Tack för din hälsning! Även här i Arvika har vi haft en riktigt fin höst med sprakande höstfärger och vackert väder. Nu börjar kylan att krypa på och nordanvinden viner, men det är ju dags nu. Snart är det vår på nytt och allt blir nytt!
      Önskar också dig en välsignad fin ny vecka! Stor kram tillbaka!

      Radera
  3. Frid kära Myrra och tack för din kommentar på min blogg. Tog bort inlägget för det hade blivit något fel hade uppstått. Men du finns som vanligt i mina tankar, och du har väl bråda dagar med din shop? Tack för det du delar med dig av. Önskar dig allt gott och Herrens välsignelser Onsdagskramar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annika
      Frid till dig också min vän! Ja, det är som att spela på lotteri när man ska kommentera på bloggarna nu, vinst någon gång i bland :-) Allt man skrivit försvinner när man ska publicera det och så kommer ett meddelande att kommentarsfältet inte får lämnas tomt, trots att det är fullskrivet. Men man kan ju sända en liten hälsning via Google så det får gå det med. :-)
      Ha nu en fortsatt fin vecka och tack för allt du berättar i din blogg och på Google och Facebook! Det är gott att läsa och få ta emot! Stor kram till dig och Guds välsignelse!

      Radera

Kommentar: