30 januari, 2014

Anonym ber om förbön…

Marsha

Hej alla bönevänner. Det kom ett vädjande idag till Fyrbåkenbloggen om förbön från en Anonym. Kommentaren var  införd till ett inlägg som vi hade 16 juni 2012 om Kanal 10´s bönekväll. Om jag svarar på det inlägget hamnar det för långt bak – i kommentarerna från juni 2012 och då kanske Anonym inte når så många bönevänner eftersom inte många läser nästan två år bakåt i tiden. I stället lägger jag in Anonyms vädjan på dagens datum och ber alla som känner att de vill stå med i bön att hjälpa till att be för detta.

“Ber om forbon for min son att han kommer in y Guds vilja o bli fri fran alla hinder.En bedjande mor som har upplevt mycke valsignelser o helande kraft i sitt liv.Tack att ni vill hjalpa mej just dessa dagar i kampen.Ma Gud valsigne eder alla trogna forebedjare”

Till Anonym vill jag önska Guds välsignelse och säga: Ge inte upp att be. Nu är vi flera som hjälper dig i bön!

Fyrbåken blinkar:

501

(Efesierbrevet Kapitel 6 vers 10)

Hämta nu styrka hos Herren, av Hans oerhörda kraft.

10 kommentarer:

  1. Så fint och Välsignat att vi kan hjälpas åt i bönen!!!
    Jag är med och beder....

    Önskar dig ett fint veckoslut,då vi går in i Februari månad,,,närmare våren!!!
    KRAAAM!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Marguerite! Jag förstår att detta var ett nödrop på hjälp och är så tacksam att vi som ber kan hjälpas åt och bära fram böneämnen in framför Tronen. Tack än en gång och stor, stor kram till dig min vän! En välsignad helg och allt gott!

      Radera
  2. Jag är med älskade Myrra på ett på ett "hörn" i denna bön. Man är ju bara en mor, och vill det bästa för sina barn. En enkel hjärtebön kan förflytta berg. Kramar och välsignelser till er alla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annika
      Tack för trofasthet som bönevän! Vi hjälps åt i förbön för Anonym! Ha en välsignad ny vecka! Stor kram till dig min vän.

      Radera
  3. Hej min kära vän. Jag är också med i bön för denna son. Gud ser en mors hjärta och nöd för sina barn tack och lov. Och Han vill ju att alla ska bli frälsta och komma in i Sin vilja för dem
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära Marianne! Då är vi flera som hjälper en förtvivlad mor i bön! Sänder stor kram och önskar dig Guds välsignelse!

      Radera
  4. Tack till Herren att vi har tillsammans böne gåva att få kontakt till Herren med olika behov och när nöden är stor så är hjälpen med underbar idag igen, så be för oss från Finland ,tack med välsignelse ,keijo södertälje

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Keijo
      Så roligt att höra från dig! Hoppas att allt är bra med er i Södertälje. Det är en styrka i att vi kan hjälpas åt i bön. Förbön har stor kraft, särskilt när vi har kommit överens om att be tillsammans för ett gemensamt mål. Jag ska be för er i Finland och har också gjort det nu innan jag sände det här svaret. Guds välsignelse!

      Radera
  5. Hej..
    Jag ville lämna en kommentar på butiken men tyvärr gick det inte eftersom jag inte har googlekonto eller facebook
    Vill bara berätta att spatvålvarna som myrra säljer på rea är helt underbara
    Jag gillar speciellt den gröna)=)
    Kram Myrra och var välsignad i allt vad du gör
    Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marianne
      Tusen tack för din kommentar och din uppmuntran. Vad roligt att läsa att tycker om dem! :-)
      Gud välsigne dig! Tack än en gång. Kraaaam.

      Radera

Kommentar: