23 juni, 2015

Märkligt ljus på himlen...

Vad var det egentligen man såg i skyn över Indiana nu i juni 2015? Knäpp igång videon och försök bilda dig en egen uppfattning. OBS! Mannen använder sig av lite kraftuttryck när han ser detta fenomen på himlen och tycker du det är jobbigt att lyssna till det så stäng ljudet på videon genom att klicka på högtalarsymbolen i nederkanten av videon så det blir ett kryss där. Då kan du se men inte höra. :-)
Här är också länken till sidan som presenterade videon:
Till länken



Fyrbåken blinkar:

(Andra Korinthierbrevet kapitel  5 vers 17)

Den som är i Kristus är alltså en ny skapelse, det gamla är förbi, något nytt har kommit.

9 kommentarer:

  1. Det finns många ljusfenomen. Detta ljusfenomen har ingen frälsning i sig, och är inget att ha en mening om. Ljuset som dömer hjärtats tankar är härligt. Underbara ljus.
    /Stig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Stig
      Nej, frälsningssljus hade jag inte i åtanke. Men "tecken ska visa sig i solen och månen och stjärnorna säger Guds ord". Har du läst det Stig?

      Radera
  2. Ja, det stämmer. Det har jag läst.
    /Stig.

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Hej Marguerite
      Ja detta var ett märkligt ljus! Det är spännande att följa vad som händer på himlen och det kommer allt fler rapporter om ovanligheter som folk inte känner igen utan de rapporterar det vidare till myndigheter m.fl. Bra att vi är alerta och vakna!

      Kramar och trevlig helg min vän! Här i Arvika blir det Stadsfest i dagarna två den här helgen.

      Radera
  4. hej Myrra..
    så märkligt i slutet av videon tycker jag det ser ut som en ljus väg som stiger uppåt..
    Är det nån mer som ser det..
    Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marianne
      Nej jag upptäcker inte den vägen som du ser, men det låter så intressant. Var ungefär ska man fokusera? Är det i mitten av bilden eller mot sidorna? Jag har kollat några gånger men upptäcker det inte....

      Kramar om dig!

      Radera
  5. vet du vad konstigt. nu har jag kollat flera gånger och nu ser jag den inte. den var ganska precis efter 2 min från mitten ganska långt ner och hela vägen upp...Lite snett mot höger. ja inte
    vet jag . kanske ögat spelade mej ett spratt eller vad det var..Intressant var det i alla fall. Och talande.
    kram från Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marianne
      Nej, kollade extra nu efter 2 minuter men jag ser det inte heller... men tack för att du berättade om detta, för ibland kan någon bli uppmärksam på sånt som man inte har upptäckt och då är det så värdefullt att få höra om det. Vi får hjälpas åt att skärpa fokus på allting nu, för mycket händer och jag tror att vi är så mycket längre på väg mot Jesus återkomst än vi tidigare trott....
      Herren sa att vi skulle få se tecken på himlen, Människo-Sonens tecken skulle visa sig och att det skulle visa sig tecken i solen, månen och stjärnorna. Så det är inte konstigt att vi är observanta mot himlen. :-)

      Kram, kram! Ha en fin söndag!

      Radera

Kommentar: