18 januari, 2016

Vem kom gående på molnen....?

En märklig artikel! En flygpassagerare ser en gestalt komma gående på skyarna! Också hans kamrater såg gestalten. De fotograferade synen som visade sig under ca 2 minuter och lade ut det på Internet, där det hittills har fått många olika kommentarer. Gör en bedömning vad du tror. Det är tre olika bilder när du kommer in till sidan där artikeln är. Klicka på länken här nedanför så  kommer du direkt till den danska artikeln.




Fyrbåken blinkar:


(Lukas evangelium kapitel 12 vers 8 - 9)

Jag säger er: var och en som känns vid mig inför människorna, honom skall också Människosonen kännas vid inför Guds änglar. Men den som förnekar mig inför människorna skall bli förnekad inför Guds änglar.

2 kommentarer:

  1. Så märkligt, Ellinor!
    ...När Kalle och jag flög hem från Antayla,
    gick morgonrodnaden upp och jag satt i flygplansfönstret och hade inte blivit förvånad om jag sett Jesus komma gående,
    så fantastiskt vackert var det...
    Önskar dig all Välsignelse och sänder en STOOOR KRAAAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marguerite
      Ja, inget skulle förvåna mig heller :-) Vi hör nu så många rapporter komma in från olika delar av världen där många vittnen samtidigt sett märkliga formationer på himlavalvet, speciellt stora lysande kors. Om det vore enstaka vittnen skulle man tvivla men när så många ser samma saker, så vittnar det sammantaget om att människorna verkligen har sett det som de berättar om. Det är en spännande tid vi lever i Marguerite och nöden för de som ännu inte sagt sitt "ja" till Jesus växer alltmer!
      Skickar en stor kram tillbaka och önskar dig Guds Välsignelse under den här nya veckan!

      Radera

Kommentar: