15 mars, 2016

Som en eldsprutande drake...



Photo: Caters News Agency       
Till Artikeln!

Här är ett kort utdrag ur artikeln på svenska. Du kan läsa hela artikeln genom att klicka på länken under bilden.
Som en eldsprutande drake tedde sig skyn över Skottland. Ett jätte-regnmoln mot solnedgången utgjorde en otrolig scen över Edinburgh  som har liknats vid ett Klingon skepp, en eldsprutande drake och även Guds hand. Tom Foster, en 26-årig läkare, fotograferade den skotska huvudstaden när han fångade den lysande scenen ovan."När jag först såg molnet visste jag att det såg spektakulärt ut men det var inte förrän efter att jag tog bilden och tittade på det i min kamera som jag började se den ovanliga formen det utgjorde", sade han.

Fyrbåken blinkar:

(Jesaja kapitel 55, vers 1 )

Upp, alla ni som är törstiga, kom hit och få vatten. Och ni som inga pengar har, kom hit och hämta säd och ät. Ja, kom hit och hämta säd utan pengar, och för intet både vin och mjölk.


2 kommentarer:

  1. Tecken i skyn, Ellinor!
    Tack för Fyrbåkens blinkning och ha en fin och Välsignad Tisdag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marguerite
      Ja, spännande att se mot himlen i dessa dagar!!!
      Kram kommer tillbaka till dig i retur! Be blessed!

      Radera

Kommentar: