27 november, 2016

Adventshälsning...

Fyrbåkenbloggen och Fyrbåken bok och present önskar er alla en 

Välsignad Adventstid!

 Här nedanför små smakprov från Lindbergarnas jul.


  
 

Fyrbåken blinkar:

(Jesaja kapitel 55, verserna 8 - 11)

Se, mina tankar är inte era tankar, och era vägar är inte mina vägar, säger Herren. 

Nej, så mycket som himmelen är högre än jorden, så mycket är också mina vägar högre än era vägar, och mina tankar högre än era tankar.

Ty liksom regnet och snön faller från himmelen och inte vänder tillbaka dit igen, förrän det har vattnat jorden och gjort den fruktsam och bärande, så att den ger säd till att så och bröd till att äta, så skall det också vara med ordet som utgår ur min mun: det skall inte vända tillbaka till mig fåfängt, utan att ha verkat vad jag vill och utfört det som jag hade sänt ut det till.
 

4 kommentarer:

  1. En riktigt Välsignad Adventstid önskar jag dig tillbaka,
    kära Ellinor!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marguerite
      Tusen tack! Stor kram! Guds välsignelse!

      Radera
  2. Vill också önska dej en fin adventstid Myrra...
    Många kramar
    Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marianne
      Tack ska du ha! En stor kram sänds upp till norra Sverige! Guds Välsignelse!

      Radera

Kommentar: